Przypominajka

Jest poniedziałek, wykorzystuję to bez skrupułów,
bo w poniedziałki czyta mnie najwięcej osób
(niektórzy widocznie lubią fatalny początek tygodnia;-)
i proszę (choć oczywiście obiecałam, że prosić nie będę,
skrzyżowałam jednak palce, więc się nie liczy):
Głosujcie na blog o Preclu, głosujcie,
bo spadliśmy z pierwszego na drugie,
a drugie to nie to samo co pierwsze!
Wiem, wiem- nudzę tym częstym przypominaniem, ale cóż robić- głosować trzeba codziennie, takie są zasady.
A więc moi kochani, zróbcie dziś coś małego, miłego
acz pożytecznego
i kliknijcie najpierw tu,
a potem w pomarańczowy banerek na końcu notki
i w zdanie pod banerkiem.
Z Preclem na barykady!
Głosowanie trwa do 15-go grudnia.
Li.

13 Responses to Przypominajka

  1. Karolina pisze:

    od sobotniego popołudnia nie mogę się oderwać od Sekrecji i Niedyskretów :)

    a na Precla – uprzejmie melduję, iż zagłosowane :)

    Udanego poniedziałku :) bo jaki poniedziałek, taki cały tydzień
    ?! :)

  2. bbabs pisze:

    Zrobione

  3. Jeny pisze:

    Zagłosowałabym na tego Precla, ale u mnie wyskakuje komunikat że „Certyfikat bezpieczeństwa tej witryny nie jest zaufany.”

  4. Beem pisze:

    Głosuję pilnie, ale wg. mnie brak nam takiego worka z którego zsypuje się głosy na blog. Bardzo bym chciała, żebyśmy odzyskali dawne miejsce. Może ktoś ma taki worek? Mikołaj może zostawił w pośpiechu?

  5. jadowita pisze:

    hmm, ja poniedziałek zaczęłam od mocnego uderzenia… od badań krwi (i nie tylko:)) oraz ekg. Popadam w hipochondrię, chyba :)

    A jak tam Twoje okrągła mowa pod wpływem lampkl, Li? zrobiła właściwe wrażenie na sędziowskiej ławie? Orzeczono o WINIE ?:)

  6. dorusia7 pisze:

    Ja lubie to twoje przypominaniu o Preclu:),to nie pozwala zapomniec o klikaniu:),a pamiec juz szwankuje:)Wiec jak codzien wchodze TU do ciebie Li ,a tam notka glosuj na Precla:),I ja grzecznie glosuje ,bos zagrozila,kto nie glosuje ten nie moze tu bywac:)

  7. kuulka pisze:

    Ruszam w stronę Precla, życząc miłego popołudnia :)

  8. aurora vulgaris pisze:

    W zasadzie mogłaś to przypominanie załatwić jednym zdaniem prostym, w trybie rozkazującym, a tu proszę, cała wprawka pisarska ;D

    • viki pisze:

      zdanie mogłoby się składać z jednego słowa plus wykrzyknik.
      Wersja bardziej dosadna z dwóch słów, przecinka i wykrzyknika ;P

  9. Sylwia_P pisze:

    Li, głosuję codziennie, ściskam serdecznie :)

  10. gdusia.wp pisze:

    Zagłosowałam 2 razy, z pracy i z domu, miłej nocy !

  11. elizabeth pisze:

    Precel spada, Li:(((

    Klikajcie:)

  12. Beem pisze:

    Udało mi się być dzisiaj number one na Preclu!

