Przypominajka:)

Czas mnie goni dziś do roboty, z trudem mu się wyrwałam,
ale nie mogę nie napisać, że została tylko jedna doba głosowania na blog Zakurzonej.
Proszę o sms-y, to ledwie złotówka plus 23% VAT, czyli 1,23 zł,
i to w całości na cel charytatywny.
Przypominam numer 7122, a treść E00567 (dwa zera, a nie dwa O).
Proszę, proszę, proszę!
Głosowanie tylko do jutra, do godziny 12.00!
Brakuje nam kilkudziesięciu głosów, by mieć pewność,
że zostaniemy w pierwszej dziesiątce,
co to jest przy liczbie czytelników mojego bloga, no kochani?
Li.

28 Responses to Przypominajka:)

  1. panistarsza pisze:

    Sie zagłosowało :)

  2. Ania M. pisze:

    Przed chwilą wysłałam :)

  3. kreska7 pisze:

    wysłąłam, ale dostałam odpowiedź, ze to poszło na blog jutrofutro – a blog zakurzonej nazywa się inaczej ???1!

  4. panistarsza pisze:

    spoko, jutrofutro,blogspot.com to Kombajn Zakurzonej :)

  5. panistarsza pisze:

    jutrofutro.blogspot.com oczywiście – w adresach nie ma przecinków

  6. Grażyna pisze:

    SMS wysłany – trzymam kciuki za jak najwyższe miejsce. Bardzo lubię czytać Zakurzoną.

  7. statler waldorf pisze:

    Czy dozwolone jest zagłosowanie bez czytania Zakurzonej?

  8. krystynkaR1 pisze:

    Wczoraj głosowałam, na pierwszy apel, drugi raz nie można…
    Ale cudne koty tam są… Szare, pręgowane – najpiękniejsze!
    Mam nadzieję, że Zakurzona wygra.

  9. Agnieszka pisze:

    Li, mogę prosić o email Twój? Nie mogę napisać przez „napisz do mnie” na blogu :(

  10. Gofer73 pisze:

    słałam słałam – ze swojego i synowego

  11. Anulek pisze:

    Li, prosze wez dupe w troki (mawiala moja babcia) i czerp energie z siebie. Jestes swietna kobieta, ktora moze.. Juz nie raz to udowodnilas. Szczescie jest w nach samych (prosze o laske, jesli szyk zdania nie jest perfekcyjny). Zawalcz o siebie, warto

  12. zakurzona pisze:

    Bardzo Wam wszystkim dziękuję.
    Teraz siedzę i się denerwuję – boję się, że się nie uda i tak samo, że się uda :D
    (nigdzie nie pisałam, że jestem normalna)
    Li, a Tobie wielkie dzięki za te apele!

    • Ania M. pisze:

      normalność to jakiś stan przejściowy… :)

    • Beem pisze:

      Aniu M., jak mnie ucieszyłaś swoim stwierdzeniem, ze tez wcześniej na to nie wpadłam. Przepadam za twoim blogiem, a moja córka to tez Ania M., co mnie zawsze miło nastraja :).

    • Li pisze:

      Ania M. ma cudnego bloga, czarodziejskiego, uwielbiam jej patrzenie na świat, ją też uwielbiam:*

  13. panistarsza pisze:

    wysłałam przed chwilą
    mam nadzieję, że nie na próżno – jeszcze można, tak?

  14. jadwiga pisze:

    wysłąłąm z trzech telefonów, dwóch moich no i ślubnego, zdążyliśmy przed dwunastą, trzymam kciuki i mam nadzieję, że zostanie w dziesiątce, czytam jej blog i uważam że warto ją było wesprzeć, zresztą Li same tego doświadczyłyśmy a ja wtedy nie wiedziałam z kim krzyżuje szpady…. ech gdyby to człowiek wszystko wiedział, pozdrawiam
    jadwiga

  15. zakurzona pisze:

    chyba się udało!!!! dziękuję :)
    ale jeszcze z radością poczekam z godzinę. boję się, że coś źle zweryfikowali i mnie usuną (bo nie mogę uwierzyć, że jestem)

  16. jadwiga pisze:

    gdyby jeszcze nie robic błędów ortograficznych byłoby lepiej jak poprawisz masz u mnie duży plus, ale wtopa
    pozdrawiam
    j

    • statler waldorf pisze:

      Nie przejmuj się Jadwigo przecież jak coś z kimś „krzyrzujesz” to sama najlepiej wiesz co robisz. Poza tym ja czytam na głos więc luz.

    • Li pisze:

      poprawiłam:) grunt to umieć przyznać się do błędu:)) całuję!

  17. sisi pisze:

    człowiek zniknie na chwilę i jakby go nie było, wrr… kurcze nie zdążyłam na głosowanie ale w kolejnym etapie nadrobię

