Mam siłę, mam! Tylko czasem muszę jej poszukać.

Są takie dni, gdy budzę się  i nic nie czuję.
Nie wiem, czy mam humor, czy nie,
plany na dzień też jakieś niezdecydowane,
głowa gdzieś tam pulsuje rodzącym się bólem,
ale w sumie nie boli, śnieg za oknem niby wygląda, a już nie wygląda.
Chce kawę, ale nie chce mi się jej robić,
siedzę jeszcze w łóżku i toczę walkę o mój dzień.
Albo zacznę go dobrze, albo źle.
I wtedy zaczyna działać  instynkt, wstaję i włączam CD
z „I will survive” Glorii Gaynor,
głośno, bardzo głośno, biodra same zaczynają się kołysać,
to jest jedna z tych piosenek, które wdzierają się we mnie szeroką falą, podrzucają do góry
i dają siłę na tę cholernie ciężką wspaniałą codzienność!
Miłego dnia dla Was!
Li.

11 Responses to Mam siłę, mam! Tylko czasem muszę jej poszukać.

  1. ewa czeplina-kozicka pisze:

    Miłego dnia Li – wpadłam na kawkę… i powiem Ci, że mnie też ta piosenka pionizuje w chwilach zwątpienia i słabości..

  2. Li pisze:

    Kawa obowiązkowo:) Nawet ta moja niestety bezkofeinowa :)

  3. kuulka pisze:

    Coś wisi w powietrzu dziwnego i rozmemłanego, bo u mnie już druga kawa i poprawy nie widzę :)
    Udanego dnia, Li :)

  4. szarywrobel pisze:

    to jeszcze to :

  5. nibeneth pisze:

    i miłego dla Ciebie :* robię kawę, włączam muzę i idę na zaległe pączki do koleżanki :)

  6. maskana pisze:

    a ja wciąż pod kołderką, z laptokiem na kolanach i kawą na stoliku… i chce mi się nic… i nic będę dziś celebrować:)

  7. ostra pisze:

    zaczynamy weekend..a ja najchętniej poszłabym spać

  8. zakurzona pisze:

    tyle razy ratowałam się tą piosenką! śpiewałam aż do ochrypnięcia. przez jakiś czas miałam nawet jako motto na blogu :)

    • Li pisze:

      :) jest niesłychanie energetyczna. Mam klika takich piosenek, przy których nastrój od razu idzie mi w górę!

