O dupie Szarego i innych.

Starsza uczy się do matury.
Bardzo dużo się uczy.
(To niezwyczajna w naszym domu sytuacja).
Ma bazę na swoim łóżku, obłożona książkami i kotami,
w lekkim (hm!) bałaganie
chłonie wiedzę niezbędną
do spowodowania zadowolenia matki.
Bo wiele mogę wybaczyć,
ale słabo zdanej matury nie wybaczę.
W międzyczasie robi zdjęcia
oczu Bobcia, wpatrzonego w nią jak w apetyczną mysz:
Bo

i klasycznej pozycji Szarego- grunt, to schować głowę, dupa zawsze się obroni:

Sza

Miałam nie pisać.
(Jak zwykle, gdy tak postanowię, to piszę jak szalona).
:)
Li.

21 Responses to O dupie Szarego i innych.

  1. rybenka pisze:

    oooo, to nasze corki w tym samym czasie zdaja mature
    tez slabej bym nie wybaczyla

  2. Ania M. pisze:

    Jestem pewna, że dobrze zda maturę.
    Z drugiej strony myślę, że wybaczyłabyś jej wszystko :)
    Dupa szarego – niezła jest,
    Tak jak oko białego;)
    Kto by nie wiedział, że chodzi o koty, pomyślałby, że to hasło i odzew w dowcipie o Stirlizu.

  3. Margo pisze:

    o, jak cudnie oczy wyszły,niebieskie i zielone,
    super
    moja córka za rok zdaje,maturę:-)

  4. kasiotla pisze:

    Nie doluj mnie! Marcel nawet do książki nie zagląda. Już dziś zastanawiam się co uczynię z nim jeśli obleje!!

  5. aurora vulgaris pisze:

    Bobcio coś poróżowiał na wiosnę ;D

  6. Hawajska czekolada pisze:

    Oczy Bobcia – rewelacyjne! Trzymam kciuki za maturę i za piękną wiosnę. Taka ma być i już!

  7. patrasova pisze:

    moja też zdaje maturę w tym roku. Przestałam juz liczyć moje siwe włosy, ot zainwestuje w nową farbę na wiosnę;) i chyba zawnioskuję o zniżkowy bon na melisę w osiedlowej aptece;D

  8. ewa czeplina-kozicka pisze:

    ekh… a moje dziecię dziś w przedszkolu pierwsze grupowe zdjęcia miało ;-) i żeby nie było też w stresie jestem ;-) a co!

  9. Anetta Z. pisze:

    Cudnego Bobcia masz Li,miłosc od pierwszego wejrzenia w oczy koloru wiosny zieleń i błękit ;) Powodzenia na maturze Anetta Z.

  10. ostra pisze:

    Tylko dlaczego ja pomyślałam o innym Szarym…? :D

  11. futro76 pisze:

    Dupa jak dupa ale te oczy!

  12. nibeneth pisze:

    teraz już nie będę mówić „o dupie Maryni” tylko „o dupie Szarego” :D

  13. polaczka pisze:

    O rany czy doczekam chwili, że moje dzieci będą się uczyć? Matura za rok . Ani widu ani słychu o maturze za to plany na studia takie że ho, ho(raczej życie studenckie).Pozdrawiam cieplutko.

