Eksmisja Eksmisji. Przynajmniej stąd.

Ludzie kochane, basta!
Podejrzewam, że gdyby w konkursie na bloga roku
była kategoria „blogi aferyjne” to zajęłabym pierwsze miejsce,
oczywiście dzięki głosom moich wiernych trolli, prawda?
I wcale nie dziwi mnie to, że  niektórzy tak łatwo przechodzą do porządku dziennego nad sprawami brudnymi, nad oszustwami,
nad złem, podłością i ludzką chciwością.
Bo to dla nich stan normalny.
Na szczęście obok niektórych, są jeszcze którzy!
I Ci nie odpuszczają, bo dzięki nim świat jest lepszy.
Niech więc żyje odwaga, dociekliwość i sprawiedliwość.
A to co myślą o mnie takie Lidki
i jej podobni mam głęboko w mojej coraz mniejszej dupie.
Mam nadzieję, że zabrzmiało to wystarczająco lekceważąco:D

Ech, sobota oczywiście najpierw została dokładnie rozplanowana,
a potem było jak zwykle.
Czyli przeniosłam rozliczne plany na niedzielę,
a teraz mam zamiar oddać się relaksowi,
życie jest takie jedno i takie piękne.

Muszę brać przykład z Szarusia, ten kot wie co to znaczy wygodna pozycja:

Szar

Bobcio też świeci przykładem:

Bobi

Byłam dziś z moimi dziewczynami na obiedzie w fajnej knajpce,
za rogiem widziałam wiosnę,
będzie dobrze.
Dziękuję Wam, że jesteście!
Li.

27 Responses to Eksmisja Eksmisji. Przynajmniej stąd.

  1. Margo pisze:

    Li dzięki,że Ty jesteś i trzymasz rękę na pulsie <3

  2. maskana pisze:

    „Dzięki Wam, że jesteście!”
    i vis-a-vis:D
    a teraz eksmituję moją coraz większą dupę w miękkość atłasowej pościeli.

  3. futro76 pisze:

    ja się z Tobą nie zgadzam, kiedy się nie zgadzam, sama wiesz kiedy:) ale jak się zgadzam to się zgadzam, OMG, sama się zagubiłam:) w każdym bądź razie, masz tu całkowitą rację. Jedna taka afera, oszustwo może zaszkodzić wielu innym osobom które naprawdę potrzebują pomocy.

  4. aLusia pisze:

    tak, ten szary, nie ukrywajmy, dość krągły byt wniósł mnóstwo optymizmu w ten wieczór :):) Szaruś – cmok w czółko :)

  5. Magda Mucha pisze:

    Li. Przemyślałam. Przepraszam. Wybaczysz? Jednak nie chcę być w jednym katalogu z Koko ;-)

  6. Ania M. pisze:

    Aaaaaa!!! jakie piękne zdjęcie Szarego :)))
    Jednak koty są dobre na wszystko, a na poprawę humoru wybitnie.

  7. Magda Mucha pisze:

    Koniec poszukiwań. Żegnam.

  8. statler waldorf pisze:

    Wykastrowałaś chłopaków to leżą bo co robić.

    • aLusia pisze:

      oj, statler, same chłopaki, co niby mieliby robić????? to bardzo, bardzo niepoprawne …:)

    • Andzia pisze:

      Luisa jak jeszcze mieszkałam z mamą mieliśmy cztery koty, dwie dziewczyny i dwóch niemal chłopców. I oni, mimo, że nie do końca już chłopcami byli robili te rzeczy i to często właśnie tak „niepoprawnie” zalewając żeńskie współlokatorki :-P

    • aLusia pisze:

      ups, to jednak koty mają niepoprawną wyobraźnię, kudy nam do nich!!

