Czym jest sprawiedliwość według kota?

Sprawiedliwość jest wtedy,
gdy na zdjęciu jest tyle samo Szarego co Bobcia.

sprawiedliwie
Li.

37 Responses to Czym jest sprawiedliwość według kota?

  1. ostrestarcie pisze:

    sprawiedliwość jest po naszej stronie!

  2. aLusia pisze:

    jing i jang :)

  3. Ania M. pisze:

    A szary jakiś szarszy tu…

  4. viki pisze:

    gdybyś nie napisała, że to Szaruś, to bym myślała, że to Masza:)
    poprzednie zdjęcie Szarego mnie urzekło:)
    ach, te cieniutkie nóżki skrzyżowane luzacko…..

  5. Paulina pisze:

    Bardzo ładnie. To jest właściwie równość, ale również w rozumieniu wielu ludzi równość tożsama jest ze sprawiedliwością. Pozdrowienia sprawiedliwe dla Bobcia oraz dla Szarego, dla Szarego i dla Bobcia i dobrze, ze dajesz znak.

    • Li pisze:

      Dla moich kotów sprawiedliwość to równość: w ilości jedzenia, pieszczot, miziania po brzuszkach i drapania pod pyszczkiem:)

    • aLusia pisze:

      myślę, że każdą kalorię i każde miźnięcie liczą ze skrupulatnością najlepszego kompa w NASA :)

  6. Joanna Koss pisze:

    Piękne kociuchy:-) piekne zdjęcia:-) ukłon w stronę autorki:-) a słońce macie dziś? U nas chyba wiosna, bo od rana świeci:-)

  7. hawajska pisze:

    Wspaniałej niedzieli! U mnie od rana słońce, kocica grzeje sie na tarasie. Młody odrabia lekcje u siebie, ja piję poranną kawę i podczytuję książkę wylegując się na kanapie i Boże jak mi dobrze :-) chwilo trwaj! Uściski!!!

    • Li pisze:

      Całusy Kasia! Szykuj się na pierwszy weekend czerwca, robimy imprezę tarasową z porannym niedzielnym śniadaniem w tle. Liczę, że przyjedziesz w piątek!

    • aLusia pisze:

      ależ to będzie miły weekend :) szkoda tylko, że u nas słonce strajkuje…

    • viki pisze:

      Li, rozumiem, że wyprawiasz mi urodziny ?? :)))

    • Li pisze:

      Ale super, naprawdę są w tym terminie? :))
      No to już nie ma zmiłuj się!
      Wymyśliłam, że pierwszy weekend czerwca będzie najlepszy,
      bo zyskamy dwa dodatkowe miejsca do spania- Karolcia wtedy będzie kilka dni we Włoszech w ramach nagrody pomaturalnej:)
      Myślę, że jakieś 12 osób nocujących plus krakowskie dochodzące, zwłaszcza te co były ostatnim razem, poza może jedną… ciiii… nie napiszę o kogo chodzi, bo znowu mi się dostanie;-)

    • aLusia pisze:

      Li, balansujesz na brzytwie :)

    • aLusia pisze:

      viki, stawiasz więc dodatkowe wino. W ramach vice versa dostaniesz dodatkową porcję tortu :)

  8. hawajska pisze:

    Pierwszy weekend czerwca? Będę :-) super!!!!!

  9. Aniaha pisze:

    boskie, boskie
    ale ja chce paszcze
    obu

