13.04.13

Wczoraj przyjechała na weekend aurora,
poszłyśmy na kolację z aLusią, śmiałam się tak,
że dziś jest 20 dkg mniej!
Zaczynamy  urodziny mojej Gusi.
14-te!
Guśka jeszcze śpi, a my zbieramy się po cupcakes,
zostały obiecane razem z bezkofeinowym latte do łóżka.
Życzę Wam miłej soboty, spokoju świętego
i słońca włażącego przez czyste,
umyte przez niewidzialną rękę okna:)
Li.
PS. Aurora odmówiła bycia na diecie.
Muszę kupić szynkę, boczuś i białe maślane bułki.
Ech:D

14 Responses to 13.04.13

  1. Gosia pisze:

    No to milego dnia! :) I udanych urodzin, ja swoje obchodze w poniedzialek, i tez z 4 ale na poczatku ;)

  2. jadowita pisze:

    miłego świętowania :)

  3. Kotek pisze:

    Jak to miło że ludzie których tak lubię trzymają się razem :) miłego!

  4. asinek pisze:

    Najlepszego dla Jubilatki!i milego świętowania.

  5. geemonika pisze:

    Bawcie się dobrze ! Pozdrowienia dla Gusi od mojej , prawie, czternastolatki :-)

  6. Joanna Koss pisze:

    Dla „malutkiej” :-) jubilatki tysiące całusów:-) taki wiek to poważna sprawa:-)

  7. 100 lat dla uroczej jubilatki. :-)

  8. filantropek76 pisze:

    najlepszego dla córci!! i fajnego wieczoru

  9. zuziaaa pisze:

    Proszę przekazać uściski urodzinowe Młodszej i pozdrowienia dla Aurory ;-)

  10. aba pisze:

    Najlepszego dla Córeńki:)))

    Bawcie się dobrze Dziewczęta:)

  11. nibeneth pisze:

    och, że tez ja taka uziemiona jestem, no!

    sto lat dla Guśki :)

  12. aLusia pisze:

    cmoknij jeszcze raz aurorę w czółko :) no chyba, że miałabym jeszcze szansę:):) powiedziała pewne zarąbiste zdanie a’propos odchudzania, za co gwałtownie wzrosła jej liczba punktów w tabeli :):)

    • aurora vulgaris pisze:

      aLusia, tylko czekać, aż kołnierze ortopedyczne wejdą w modę i będą noszone niczym kolie ;D

  13. hawajska pisze:

    Słonecznego czasu! I moc serdecznosci dla Młodszej!

