Cogito, ergo sum.

GrecjaMam bardzo wiele do powiedzenia, dlatego milczę.

Dzieci od wczoraj w Grecji, przesyłają mi swoje widoki,
Nemo zapłacił, ale z nimi nie poleciał,
matura zdana bardzo dobrze,
dynia na tarasie szaleje,
a ja tu tkwię i próbuję sama wydłubać się do życia.
Samodzielność jest przyszłością narodu:)
Miłego dla Was i przepraszam iż chwilowo nie odpisuję na maile,
ale nie mam czasu, poważnie.
Li.

23 Responses to Cogito, ergo sum.

  1. Basia pisze:

    Dobrze, że jesteś, bo to straaaasznie długie śniadanie zaczęło mnie niepokoić! Gratulacje i
    serdeczności przesyłam!

  2. jadowita pisze:

    gratulacje:)
    korzystaj z życia, chwilowo samotna matko :) wszak czerwiec mamy piękny, te noce jaśminowe, tfu, dyniowe….

  3. filantropek76 pisze:

    ciesze się ze jesteś.. pozdrawiam, i zazdroszcze chciałabym się pozbyć dziecia choć na weekend by odpocząć i zatęsknić…

  4. elw pisze:

    czasami milczenie jest złotem :)

  5. Hawajska czekolada pisze:

    Nawet jak milczysz, to bardzo ciekawie :-) Pozdrawiam ciepło!

  6. statler waldorf pisze:

    Kobito jestem sum.
    Wyludniona ta plaża. Na pewno jest tam ciepło?

  7. sisi pisze:

    Moni, co ja mogę powiedzieć – genialne te nasze dzieci i tyle ;)

  8. Summa sumarum Artemida ze mnie przednia.Grube ryby to moja specjalnosc. Tak, ze uwazaj sobie Statler.

    • statler waldorf pisze:

      Nie wątpię. I nie wątpię, że przekonał się o tym niejeden jeleń czy łoś.

  9. Barbara pisze:

    Na jelenie nie poluje. Same sie pchaja we wnyki.

  10. Barbara pisze:

    Slusznie.Cos tu metna woda w tym akwenie.Chyba ryby sie za bardzo zaczely rzucac.

  11. Sylwia pisze:

    Ehhh daj głos ups sorki ,no jednym słowem co u Ciebie? jak dieta? u mnie po 3,5 mca 11 kg z czego kilo tylko w ostatnim m-cu :( stagnacja .Pozdrawiam
    Sylwia

  12. Marta pisze:

    zaglądam codziennie i czekam na nowy wpis. buziak

  13. korall pisze:

    Czyli masz fajne wakacje? pozdr:)

  14. czarnawiewiorka pisze:

    Chyba byłaś bardzo zmęczona, bo potrzebne były Ci aż tak długie wakacje…..!

  15. http://zilonka.blox.pl/html pisze:

    Trafiłam przypadkiem,przeczytałam ,czytam i wiem,że zostanę na dłużej.Pozdrawiam Ilona.

  16. jadowita pisze:

    No, chyba dosyć już tego cogito. Sum wreszcie, sum ! :D

  17. Basia pisze:

    no, teraz to już się niepokoimy! pomachaj łapka, ze jesteś:)))

  18. estera108 pisze:

    Halo? Ludzie tu czekają na Panią :) lubią,chcą pogadać,ucieszyć się że jesteś :)

