Przerywam śluby milczenia.

Żyję, żyję, co mam nie żyć.
Żyję w dodatku bardzo intensywnie, nowe sprawy,
znajomości, igraszki losu
i zbliżająca się nieuchronnie data wyjazdu Karolci do Edynburga
porządkują moje dni i noce.
Nie piszę, bo nie.
Są ludzie, którzy w necie nie lubią mnie tak bardzo,
że chce im się szkodzić mi w realu,
a na to nie mogę sobie pozwolić.
Przestałam więc pisać, karmić ich swoim życiem,
zeszłam do podziemia,
jestem szczęśliwa i zadowolona,
bo wszystko idzie w dobrym kierunku.
Spotykają mnie śmieszne historie,
ostatnia była naprawdę zabawna,
bo wyobraźcie sobie, że kilka dni temu,
przed północą,
na stacji benzynowej pod Opolem,
gdy wracałam z Karolcią z Niemiec,
zaczepił mnie miły facet z pytaniem:
przepraszam, czy Pani nie brała udziału w „Ugotowanych”?
Och, sława poszła w świat, oj poszła:)
Ad rem: wrócę, bo takie jak ja zawsze wracają,
na maile prędzej czy później też odpiszę,
ale teraz robię sobie przerwę,
żeby nie karmić trolli,
potem wyjeżdżam na wakacje do Bułgarii,
autem przez Rumunię, szerokimi łukami
i koniecznie przez Trasę Transfogarską,
z przyjaciółką i Młodszą,
mamy zamiar mieć po drodze przygody i absolutny brak planu,
nic nas nie będzie gonić, nikt na nas nie czeka,
tylko droga, ciekawe miejsca, a potem plaża, morze i może…
Życie jest piękne, w tej materii nic się nie zmienia.
Ściskam mocno!
Li.

22 Responses to Przerywam śluby milczenia.

  1. bbabs pisze:

    Wróć, i super urlopu życzę

  2. Basia pisze:

    Cieszę się z Tobą! Pięknych przygód!

  3. cathy123 pisze:

    Jak miło,że jesteś! Wspaniałego wypoczynku , szczęśliwie wracajcie i pisz Moniko- wielu tu dobrze Ci życzy- tak jak ja na ten przykład…

  4. nibeneth pisze:

    ach, tęsknię :*

  5. Hawajska Czekolada pisze:

    Przedwakacyjnie pozdrawiam! Ja odliczam już dni do urlopu, choć „tu” i „teraz” też całkiem sympatyczne :-)

  6. baa pisze:

    :)))
    dobrych wakacji, pięknych przygód
    uściski

  7. filantropek76 pisze:

    a ja włąsnie z urlopu wróciłam życzę ci udanego odpoczynku wielu przygód i cudownie spędzonego czasu.. wracaj bezpiecznie do domu a i o nas nie zpominaj i od czasu do czasu skrabnij pare zdań – pozdrawiam
    ewa

  8. statler waldorf pisze:

    Żebyś się nie rozczarowała uprzedzam, że Morze Czarne nie jest koloru czarnego.

  9. Joanna - Jo pisze:

    Cudownego urlopu. Spokoju od trolli. Podlosc ludzka nie ma granic jak mowila Dykiel „W wyjsciu awaryjnym”. Sympatycznych nowych znajomosci. Braku problemow w podrozy i na miejscu. Regeneracji na maxa, a po powrocie oczekuje nowych i jak zawsze ciekawych wpisow. Pozdrawiam. Joanna – Jo

  10. czarnawiewiorka pisze:

    Wielu wspaniałych wrażeniem i chwil spędzonych wsród życzliwych Ci osób.

  11. patrasova pisze:

    fajnie, ze znowu nadajesz:)

  12. zakurzona pisze:

    wspaniałego letniego szaleństwa Ci życzę.
    cieszę się, że wszystko ok.

  13. agapoznan pisze:

    Niezapomnianych wrażeń, odpoczynku.
    Dzięki za posta :)
    Stay calm i olewaj trole ;P
    Pozdrawiam serdecznie

  14. jadowita pisze:

    uważam, że w takie upały podziemia mają sens :) dołączam się myślami do Waszej wycieczki, życzę dużo wrażeń i odpoczynku :)

  15. edyta pisze:

    Cieszę się, że się odezwałaś :)

  16. Klarysa007 pisze:

    Super urlopu, mnóstwa przygód i na pohybel trollom :)

  17. Marta pisze:

    codziennie zagladałam czekajac na post. nie wiem jak mozna chciec Ci dokuczac. jestes taką mądrą, inteligentną, ciepłą babką. pozdrawiam i życzę miłych wojaży

  18. Olinta pisze:

    Mnie w tym Twoim wpisie pachnie faciem…
    A może sama mam jakieś tęsknoty i podskórnie wyczuwam takie klimaty…? :)
    Samych dobrych ludzi wokół. Nie tylko w wakacje.

