A to Polska właśnie.

Polak nie wie, ale wie na pewno.
Śmieszne, choć przerażająco obnaża poziom narodu:)
Li.

21 Responses to A to Polska właśnie.

  1. statler waldorf pisze:

    Heteroseksualista to ten, kto korzysta z usług hetery.

  2. Skrajna75 pisze:

    No pięknie…gdyby nie komentarze też się dałam nabrać..oj wstyd matka, wstyd..też odruchowo pomyślałam o homo… odruch pawłowa?

  3. mallica pisze:

    o ja cie…. byloby smieszno gdyby nie bylo straszno – jak to mowia. A w ogole bardzo sie ciesze ze wrocilas do pisania Li!

  4. M pisze:

    Moim zdaniem to nie obnaża głupoty ludzi, ale to, jak bardzo media skupiają się na ludziach homoseksualnych. Przedrostek homo jest używany w 99.9 % wszystkich użyc w mediach, a hetero w 0.01%. Ludzie wszedzie słysza homo i homo…. Odruchowo tutaj pomyśleli o homo, nawet słyszac hetero.

  5. Aneta pisze:

    podkradłam i udostępniłam! a ja narzekałam na zmianę w egzaminach maturalnych …ech dobrze, że wróciłaś, choć okoliczności mało przyjazne :)

  6. ona3569 pisze:

    zmieniłam obrazek na aktualny :)

  7. ona3569 pisze:

    Obyś żył w ciekawych czasach :)…

  8. pat pisze:

    lepiej by bylo odchudzic moj avatar, ale i tak pieknie ze pamietalas ;) li, wielbie Cie!

  9. nibeneth pisze:

    straszne to było :D

  10. Beem pisze:

    I mnie. No i nic się nie zmieniło, wszyscy jesteśmy podejrzani (cytat z innej autorki) :)

  11. aurora vulgaris pisze:

    Kolejna sonda powinna dotyczyć zgody na śluby ;D Bardzo jestem ciekawa jej wyników :D

  12. Li pisze:

    Przerażające, prawda?

  13. Li pisze:

    :) mnie też, mnie też!

  14. Li pisze:

    haha, ano trudno!

  15. Li pisze:

    Prezent urodzinowy? :)) Wszystkiego najlepszego!

  16. pat pisze:

    a ja wlasnie w dzien twego posta mam urodziny, i jak mam to rozumiec? :))))

  17. statler waldorf pisze:

    Trudno być heterykiem w naszym kraju.

  18. Li pisze:

    Panika, bo usłyszeli słowo seks, więc wyłączyli myślenie?
    Niektórzy byli wręcz przerażeni:D

  19. Basia pisze:

    Zanim przeczytałam komentarze, natychmiast pomyślałam o tym wywiadzie Laury i Róży. Może trochę usprawiedliwić – zaskoczenie i zakodowane schematy ? No, bo przecież chyba nie aż tak…:((

  20. Ania M. pisze:

    Starsza mi to wczoraj puściła.
    Przypomniał mi się fragment z Musierowiczowej, gdzie Róża i Laura chodzą z mikrofonem i pytają: „Co by pan zrobił, gdyby się pan dowiedział, że pana sąsiad to Homo sapiens?”.

  21. Olinta pisze:

    Dobrze, że tej sympatycznej dziewczyny nikt nie pobił, bo to też mogło się zdarzyć. Momentami poplułam się ze śmiechu.
    A nie powinnam, bo tak naprawdę to jest smutne…

Dodaj komentarz