Carpe diem, a reszta się ułoży. Jakoś. Dobrze.

Bolek

 

Boluś w stroju Św. Mikołaja:)
Uwielbiam tego kota, jest najbardziej przyklejonym do mnie kotem spośród całej zgrai, gdzie ja, tam on,
najlepsza ilustracja ubi tu, Monia, ibi ego, Bolek.
A poza tym reszta jak zwykle w najlepszym i zwykłym (nie)porządku.
Karolcia przyleciała na kilkanaście dni,
cieszę się chwilą, a que sera, sera.
Spokoju i spokojności Wam życzę!
Li.
PS. Dużo piszę, bardzo dużo.
(Nie wystarcza mi literek na bloga).
Ale warto, czuję że to będzie dzieło mojego życia;-)

22 Responses to Carpe diem, a reszta się ułoży. Jakoś. Dobrze.

  1. KrystynkaR pisze:

    O, jak miło, że się odezwałaś! Bolek uroczy (też mam taką pościel)!
    Wesołych Świąt, Li!

  2. Basia pisze:

    Najserdeczniej- dla Ciebie, Dziewczyn, Czworonogów ( ze szczególnym wskazaniem na Bobcia:)) ) życzę zdrowia, szczęścia, małych i wielkich radości! I czekam ciągle na każde Twoje słowo!

  3. AnkaW pisze:

    Andrusik – Bolesław jak mój Hokus. :))
    Dobrych Świąt, Li.

  4. Krystka pisze:

    Pani Moniko,jestem od czasow Chustki,nigdy nie komentowalam…ale zaglądam i cieszę się kiedy pani tu jest!!!

  5. jadwiga pisze:

    Trzymaj się, Wesołych, Radosnych, skoro przyleciała, Pogodnych i Rodzinnych Wesołych Świat
    Baba Jaga

  6. asinek pisze:

    z Bobciem mogą robić za Ying i Yang!
    Wspaniałych Świąt jeszcze raz Li;)

  7. Insolence Jo pisze:

    Li, zycze zdrowia, zadowolenia, spelnienia planow. Radosci w te Swieta. Trwaj chwilo jestes piekna. My jutro ladujemy w Krakowie, przejdziemy sie po rynku, zjemy pozny lunch, a potem bedziemy gnac do mojej mamy. Tydzien w PL. Ciesze sie jak dziecko. Ten czarny mikolaj jest uroczy. Pozdrawiam Joanna-Jo

  8. czarnawiewiorka pisze:

    Wszystkiego najlepszego i dziekuję za ten wpis jaki miły prezent.

  9. Teresa pisze:

    Pani Moniko – jestem zauroczona Panią i Jej sposobem na życie. Uwielbiam Panią i cieszę się z każdego wpisu. Samych dobrych chwil na całe Pani życie – Kocham Panią jak siostrę. Teresa

  10. baa pisze:

    Och, ten Boluś słodki, wyobrażam go sobie z Bobciem, tak!
    Słodyczy Ci życzę na Święta, radości, nasycenia się pobytem Karolci i w ogóle czego tylko pragniesz.
    Ja też dziękuję za wpis, to piękny prezent:*
    Basia

  11. Kochana Li! Cudownie że się odezwałaś i ten piękny koci Mikołaj bajka.Życzę Ci miłości w sercu, ciepła wokoło,dobrych myśli i planów na Nowy Rok. Anetta.Z

  12. Klarysa007 pisze:

    Jaki miły prezent na Święta, taki wpis :) Życzę Ci Li mnóstwa pięknych chwil i więcej czasu na wszystko. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

  13. Julianna pisze:

    Boski :)))

  14. Justyna pisze:

    Życzę rodzinnych Świąt,
    własnego skrawka nieba, zadumy nad płomieniem świecy , filiżanki dobrej pachnącej kawy,piękna, poezji, muzyki, pogodnych świąt zimowych, odpoczynku, zwolnienia oddechu , nabrania dystansu do tego co wokół,
    pięknych chwil otulonych zapachem choinki, kolędy, uśmiechu i dobrych wspomnień.

  15. Mikusiowa pisze:

    Li, niesamowita Kobieto! Trafiłam na Twojego bloga dopiero pod koniec listopada, gdy zamieściłaś już wpis o zakończeniu pisania. Końcówkę listopada i początek grudnia spędziłam, czytając obydwa Twoje blogi. Nie mieszkam w Polsce i z zazdrością czytałam o tym, jak kilka lat temu spontanicznie zapraszałaś do siebie czytelniczki – to było, powtórzę to słowo, niesamowite! nie byłam też pocieszona faktem, że u siebie nie mogłam obejrzeć owego sławnego odcinka (tvn player nie działa w Irlandii). Gdy przyleciałam na Święta do i dorwałam się do internetu, od razu to nadrobiłam. Oczywiście, że powinnaś wygrać! Wyniki po prostu zszokowały i zniesmaczyły mnie. A tak poza tym to bardzo się cieszę, że skrobnęłaś parę słów. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko co było nieciekawe, jest załatwione pomyślnie, a co było ok, teraz jest rewelacyjne. Przesyłam mnóstwo ciepłych myśli i dobrych życzeń.

  16. Justyna pisze:

    :) i oby jak najdłużej i na jak najmilsze:) Waldorfie:)

  17. Aniaha pisze:

    och, to szcześliwa matko chwytaj te chwile z Karolcią i wyciskaj z nich szczęściodajne soki. I zawekuj ;)
    I pisz, pisz, dzieło życia!
    :*

