Zabawne:) 2013 in review

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The Louvre Museum has 8.5 million visitors per year. This blog was viewed about 640,000 times in 2013. If it were an exhibit at the Louvre Museum, it would take about 27 days for that many people to see it.

WordPress poinformował mnie o liczbie odsłon bloga w 2013 roku.
I pomyśleć, że to taki niszowy blog, od września porzucony, ech… ;-) Wzruszyłam się.

Li.

7 Responses to Zabawne:) 2013 in review

  1. Aska pisze:

    brawo- bede Cie czytac zawsze i wszedzie ,poprawiasz mi humor i dajesz kopa energii-buziaki

  2. paula pisze:

    bardz mi przykro…to smutne;-( pozdrawiam

  3. AnkaW pisze:

    Takie wyniki! Imponujące. Mi brakuje Twojej błyskotliwości.
    Liczę, że wrócisz.

  4. statler waldorf pisze:

    600.000 wejść jest moje. Luwr niech czeka.

  5. Maja pisze:

    To ja w większości pewnie nabiłam licznik – od połowy listopada zaczęłam czytać blog od samego początku i w połowie grudnia skończyłam.

