Mało, mało mi.

Processed with VSCOcam with m3 preset

Processed with VSCOcam with c1 preset

 

photo+2 (8)

Processed with VSCOcam with c1 preset

photo+1 (11)

Processed with VSCOcam with c1 preset

Processed with VSCOcam with c1 preset

Processed with VSCOcam with c1 preset

 

Wenecja.
Trzeba ją wziąć sposobem i unikać trasy turystycznej.
Wtedy uroda tego miasta zapiera dech!
Jutro wracamy do Krakowa, ech… mało, mało mi.
Ale i tak warto było wyrwać z życia tych kilka dni,
samouszczęśliwiłam się,
nasyciłam pięknem
i jakoś przetrwam do następnego wyjazdu.
Li.

PS. Wszystkie zdjęcia autorstwa Karoliny.

6 Responses to Mało, mało mi.

  1. AnkaW pisze:

    Cudnie! Cieszę się, że się nasyciłaś. I wcale się nie dziwię. :)

  2. Basia pisze:

    ooooch…westchnąć tylko mi przyszło….z tęsknoty, nie z zazdrości….pewnie, ze mało…Wenecji zawsze mi mało :))

  3. elw pisze:

    Cudownie, miło Cię przeczytać, choć prosi się zobaczyć.

  4. aLusia pisze:

    a ciepło było? bo to niebo nie aż tak irytująco niebieskie…

  5. statler waldorf pisze:

    Do Wenecji starym dobrym, burżuazyjnym obyczajem jeździ się w podróż poślubną, a nie na wakacje.

  6. filemonka pisze:

    Fajna podróż, i jak czytam wcale nie taka męcząca ;) Pozdrawiam :)

