Mam świetną historię do opisania, może opiszę ją jutro?

Postanowiłam napisać notkę
i w tym celu poczyniłam szereg czynności-otworzyłam laptopa, zrobiłam sobie kawę…
Mleczna pianka powoli opada na dno kubka,
a ja z miliona myśli nie jestem w stanie wyłuskać tej jednej- najlepszej na czwartek.
Ale czy muszę ją wyłuskiwać? Nie muszę!
I wesoła tego świadomość potowarzyszy mi dziś do końca dnia.

Wczoraj i tak płakałam, Młodsza też płakała,
stałyśmy w lotniskowym tłumie
objęte jak dwie sierotki,
łzawo patrząc na odprawiającą się Karolcię.
Płakałabym pewnie długo i zupełnie nieracjonalnie,
gdyby Guśka nie otarła swych łez,
nie wyprostowała się na całe swoje metr osiemdziesiąt
i nie rzekła spiżowym wręcz głosem:
„Masz jeszcze jedno dziecko, matko”.
O matko, myślałam że padnę z wrażenia.
No i ze śmiechu!
Li.
PS. Przeczytajcie to:
http://wyborcza.pl/duzyformat/1,137923,15840622,Glupia_sprawa.html#CukGW

16 Responses to Mam świetną historię do opisania, może opiszę ją jutro?

  1. Basia pisze:

    Nie, Li! Tego lepiej nie czytać…myślę o innym człowieku, którego też tak łatwo osądzono, co rzuciło cień na całą Fundację…ja też zawsze sobie popłakuję, gdy moja Julka odjeżdża
    no, ale mam tylko jedno dziecko:)))

    • Li pisze:

      Trzeba to przeczytać, historia tego człowieka, jak niestety wiele innych takich historii pokazuje słabość polskiego wymiaru sprawiedliwości, butę i bezduszną mechanikę działania.
      Też miałam Piotrka przed oczami.

  2. Ula pisze:

    Li, a czy znasz tę sprawę z bliska? W tym artykule jest tylko jedna strona wypowiedzi, a już wiele razy się przejechałam na „wiarygodności” prasy.
    Jeżeli jest tak jak napisali to koszmar.

  3. pat pisze:

    a ja nie moge przeczytac bo nie jestem prenumeratorem ;( a zapowiada sie ciekawie ;(

  4. aLusia pisze:

    czyli w sumie masz lepiej – masz jeszce jedno dziecko, a ona nie ma jeszcze jednej siostry,……

  5. Gosia pisze:

    A ja czekam na ta ciekawa historie, Li! Moze dzis znajdziesz czas i wene by ja opisac?
    pozdrawiam z lozka ;)

  6. Ann pisze:

    Wzruszająca historia. Mam nadzieję, że jego syn kiedyś to wszystko zrozumie.

  7. Basia pisze:

    Imieninowe serdeczności – zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń,realizacji planów …pięknych podróży! Wszystkiego najlepszego!

  8. Modrydunaj pisze:

    Wszystkiego naj, naj imieninowo
    Tez Monika

  9. patrasova pisze:

    Monia, luknij na pocztę!

  10. jadwiga pisze:

    tego się nie da przeczytać na spokojnie, zbyt duża buta osób które nie wykazują należytej empatii dla człowieka (niby zrozumiałe) ale tez dla prowadzonych spraw zarówno przez prokuratorów jak i sędziów, a co z Piotrem?
    j

  11. jadwiga pisze:

    Li wysłałam do Ciebie emaila, bardzo proszę zajrzyj i przeczytaj pozdrawiam Jadwiga Ślawska Szalewicz

  12. Re pisze:

    Puenta świetna :)

  13. Beem pisze:

    Ech, życie.

