Złe wiadomości wchodzą bez zaproszenia.

Spadła dziś na mnie bardzo ciężka wiadomość- z przeszłości. Przeszłość obrócona w kamień ciąży na sercu i zmniejszyć jej ciężaru się nie da. Trudno mi się było podźwignąć, straciłam tę sobotę na rozpacz i łzy. Ratunek znalazłam u Młodszej, poszłyśmy na zakupy i obiad do włoskiej knajpy, a tam kelner w typie Jude Law powiedział mi „Proszę, niech Pani nie będzie taka smutna”, a potem przyniósł mi to:

masiu

Kupiłam sobie dziś pierwsze w życiu okulary.
Wyglądam w nich pięknie i nareszcie inteligentnie (nie może być inaczej).
Jutro, pomyślę o tym wszystkim jutro.

A kiedyś o tym napiszę i przegonię demona.
Li.

17 Responses to Złe wiadomości wchodzą bez zaproszenia.

  1. aLusia pisze:

    jak to dobrze, że świat jescze pełen Lawowatych, uśmiechniętych kelnerów!

    • Li pisze:

      Powinnaś go pamiętać z Trattorii na Cichym Kąciku, teraz jest w Trattorii na Francesco Nullo.
      Ma takie oczy, że ach…(i dwadzieścia lat mniej;-)

    • aLusia pisze:

      kto by go nie pamiętał!!!! kurczak, czemu się przeniósł, na Nullo mi zupełnie nie po drodze!!!

  2. Basia pisze:

    Li, nie bądź smutna :) ,że powtórzę za kelnerem…

  3. Gosia pisze:

    Li, piękna kobieto, to już przeszłość i niech idzie precz. Dobrze, że ją opłakałaś. Wiem jak to potrafi boleć.
    Precz smutku!

    • Li pisze:

      Oj, jednak czasem ta przeszłość wraca w zupełnie niespodziewany sposób i bardzo uderza. Ale ja już znajdę sposób na nią, oj znajdę:)

  4. statler waldorf pisze:

    I to ma być ta pogodna notka? Jaja sobie robisz ze mnie starego albo ja się nie znam.

  5. Asia pisze:

    Ja czasem marzę o tym, żeby „wyzerować” pamięć, nie pamiętać o tym, co bolało i wciąż wraca……A takiego kelnera to bym chciała, dwadzieścia mniej mi nie przeszkadza :-)

  6. klarysa007 pisze:

    Trzeba żyć DZIŚ. Jednak sama wiem, że to czasem naprawdę trudne :/

  7. MW pisze:

    Piękna przekąska:) A demony przyszłości jak przegonić…?

  8. patrasova pisze:

    ciekawam foty w okularach! poka, poka!

  9. Gosia_D pisze:

    Li, odezwij sie w koncu :) plissss…

  10. czarnawiewiorka pisze:

    Li, zostaw już tą przeszłość. Piękna jesień przyszła.

