Krew z krwi, kość z kości :)

Bimbuś

Ależ ta dziewczyna ma piękne oczy!
Li.

PS. Na kogo głosujecie? Bo ja na Partię Razem.
Dlaczego? Nigdy nie opuściłam wyborów, ale przez ostatnie lata głosowałam głównie na mniejsze zło.
Teraz oddam mój głos na partię, z której programem wcale się nie utożsamiam,
ale która składa się z ludzi z krwi i kości,
a nie z polityków.
Niezdecydowanym polecam TEN krótki przewodnik po partyjnych programach.

A TU drugi  świetny tekst.

14 odpowiedzi na „Krew z krwi, kość z kości :)

  1. kasiotla pisze:

    Piękna jest. Bardzo do Ciebie podobna.

  2. redmercedes pisze:

    oczy piekne ma, dziewczyna ta
    ale z tym glosowaniem na Razem to zart, tak?

    • Li pisze:

      Nie żartuję. Trzeba przewietrzyć zatęchłości. Nie mogę patrzeć na PiS, PO i PSL. Kukiza trudno traktować poważnie, tym bardziej Korwina, Miller musi odejść, Petru jest za ślicznie zrobiony. A nie chcę nie głosować, bo to zdrada demokracji:)

  3. Aasiaa pisze:

    Rozumiem Cię doskonale.
    Fajnie mieć genetyczne kopie w domu :-)

  4. kate pisze:

    Mam identyczny jak TY dylemat. Gdyby Zandberg był z Nowacką i Palikotem zagłosowałabym na lewicę- po raz pierwszy w życiu ( pomimo Millera) -a tak , jeszcze się waham. I boję się Polski po 25 października.

  5. Basia pisze:

    Piękna! po kądzieli:) a dylematy wspólne…może rzeczywiście lepiej Razem…

  6. statler waldorf pisze:

    Pewnie spodziewasz się mojego komentarza ale ja nic nie napiszę. Bo jeśli napiszę, że córka jest ładniejsza od matki to się nasłucham… Jeśli napiszę, że matka ładniejsza od córki to po pierwszym westchnieniu zadowolenia… też się nasłucham. Jeśli zaś napiszę, że oczy to nie jest pierwsza rzecz na jaką patrzy facet gapiąc się na kobietę to wyjdę na seksistę i dopiero się nasłucham… Dlatego nic nie napiszę.

  7. patrasova pisze:

    dobre geny:-)
    co do reszty: dylematy mam takie same, od kiedy pamiętam, to głosując wybieram mniejsze zło i jestem juz tym zmęczona. Ale RAZEMto dla mnie oszołomstwo, Adrian jest rozkosznie naiwny, cudny utopista, uroczy chloptas. Smuta więc.

  8. Basia pisze:

    Mądrzy ludzie mówią: aby zapanowało zło wystarczy, że dobrzy ludzie pozostaną bierni. Tylko tyle i aż tyle.

  9. ona3569 pisze:

    Powiem tak: Dziewczyna piękna:)…..
    A co do wyborów, zawsze chodziłam i głosowałam, a tym razem powiedziałam dość- NIE IDE !!!!!!!!!!!!!!!. Mam dość robienia ze mnie idioty.
    Ale po zastanowieniu…. dlaczego nie dać szansy mniejszości , przecież nie tylko PIS i PO się liczą. Może rzeczywiście czas na zmiany? Dla mnie zmiany maja twarz Adriana.

  10. ona3569 pisze:

    aha i jeszcze jedno ….dziś cofamy czas o godzinę ….żeby nie okazało się jutro , że cofneliśmy się o 30 lat

