Najlepszego!

Postanowiłam żyć 100 lat, a potem wyskoczyć przez okno i uciec.
W dniu swoich urodzin najbardziej cieszę się z tego,
że moja córka wczoraj wieczorem wyszła ze szpitala,
a w drugiej kolejności, że żyję i życie jest piękne.
Rano w lustrze jeszcze nie straszyłam,
a dzięki nadzwyczajnemu sposobowi pielęgancji skóry
zdradzonemu mi przez moją siostrę babeczną
(nasze babcie były siostrami),
która w dodatku jest najlepszym okulistą na świecie
moja twarz jest bardzo nawilżona.
Hm… zaprawdę powiadam Wam-niezbadane są kobiece ścieżki pielęgnacji.
(Publicznie nie zdradzę, kto chce niech pisze maila).

W dniu moich 48 urodzin, życzę Wam wszystkiego najlepszego,
a moim wrogom życzę, by dożyli ze mną tej setki.

Idę do pracy, dziś mam istnie sądny dzień.
Ale jakoś cieszę się z byle czego…
Li.

21 Responses to Najlepszego!

  1. ola pisze:

    Sto lat! Spełnienia wszystkich marzeń :-)
    P.S. Kiedys miałam obiecaną notkę o pielęgnacji. O matko! Ile to już lat!
    Ola (ta z lasu)

  2. Jadwiga pisze:

    100 lat !!! serdeczności urodzinowe posyłam :-)

  3. Bartek pisze:

    Wszystkiego najlepszego :)Niech Ci pachną kwiaty ,drzewa i niech wszystko Sto Lat śpiewa.

  4. Gosia pisze:

    Li, kochana, tak trzymaj! Niech sądne dni będą tylko owocne i miłe. :)
    Buziaki :)

  5. redmercedes pisze:

    Najlepszego, Li
    Skoro Twoja twarz jest dobrze nawilzona to mozesz sobie, zaiste, pozwolic na te 100 lat :-)

  6. Grazyna1 pisze:

    Wszystkiego najlepszego. Rzeczywiscie to wspanialy prezent ze corka wychodzi do domu. Sto lat !!!

  7. Basia pisze:

    !00 lat! a potem nie wyskakuj :) Zdrowia, zdrowia i radości !

  8. elw pisze:

    Kochana wszystkiego naj !!!!

  9. jadowita pisze:

    Słońca, wiatru we włosach i muzyki w uszach :)

  10. beata pisze:

    Radosci na kazdy dzień

  11. Coromandel pisze:

    Wszystkiego co najlepsze.
    No i podziel się ze mną przepisem na młodość, pliiiiiiiz

  12. vivaole pisze:

    Radości i miłości okraszonych zdrowiem!

  13. statler waldorf pisze:

    Ledwie kilka dni mnie nie było, a Ty skończyłaś 48 lat… Ale ten czas zap… no szybko płynie.

  14. Aga pisze:

    Jubilatko co najmniej kolejnych 48 lat w zdrowiu, miłości i szczęściu :)Hmm marzy mi się takie nawilżenie…

  15. zebra pisze:

    Li, najlepszego! Jak najwięcej powodów do uśmiechu od ucha do ucha!

  16. Li pisze:

    Dziękuję:)

  17. Ola pisze:

    Wszystkiego najlepszego :-) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. Danuta pisze:

    Monia, wszystkiego najlepszego :)!

  19. Aasiaa pisze:

    Zaglądam codziennie, a wczoraj nie zajrzałam …
    Więc spóźnione życzenia – Wszystkiego Najlepszego

  20. nifkoska pisze:

    Najlepszego, Droga Li!

  21. banou pisze:

    Spoznione, ale z serca – spelnienia wszystkich, a w szczegolnosci tych niewypowiedzianych na glos marzen! :)

