Znalazłam!

 

(Zalecam słuchać, nie oglądać, bo autor tej tuby musiał płakać,
gdy ją tworzył).

Normalnie nie chcę, ale muszę pisać, bo jak nie zapiszę to zapominam.
A ja chcę pamiętać.
Na przykład taką drogę do Bułgarii i z powrotem
w wakacje dwa lata temu,
gdy odtwarzacz CD grzał mi się od Turnaua i Sikorowskiego,
na okrągło, przez kilka tysięcy kilometrów,
kochałam tę płytę na zabój,
a te co ze mną jechały, nienawidziły jej serdecznie.
Ale przecież to kierowca rządzi!
(Nota bene, było to jedyne CD jakie miałyśmy na tę podróż).
Po powrocie do Polski płyta zaginęła w niejasnych okolicznościach
i oto dziś ją znalazłam.
(Mam na oku podejrzaną).
Słucham i słucham.

A moja ciężko chora jeszcze tydzień temu Starsza,
kaszląc poleciała kilka godzin temu z przyjacielem do Madrytu.
Bilet kupiła dwa miesiące temu i nie dała się przekonać,
że lepiej zostać w łóżku.
Ale w gruncie rzeczy przekonywałam ją bez specjalnego zapału,
raczej z matczynego obowiązku,
bo zrobiłabym to samo,
Madryt jesienią, ech… musi być piękny!
(Carpe diem córko, carpe diem,
bo potem nagle będziesz mieć prawie pięćdziesiąt lat
i już dużo mniej czasu na życie!).

Czytam „Bajki rozebrane”.
O rety, ja to jednak jestem mało skomplikowana.
I na całe szczęście!
Li.

8 Responses to Znalazłam!

  1. Li pisze:

    Najwyraźniej nie każdy post zasługuje na komentarz, więc napiszę go sobie sama:)
    I jednocześnie podziękuję za życzenia urodzinowe i za maile, mam nadzieję że tajny sposób działa:))
    Nad Krakowem nie ma już smogu, można żyć, oddycham więc pełną piersią i miłego niedzielnego wieczoru! Byle do środy!

  2. jadowita pisze:

    ostatnio z Podlotką idąc ze smętarza śpiewałyśmy „Martę” Grzegorza T., uwielbiamy ją :) doprawdy nie wiem, dlaczego ludzie nie śpiewają na ulicach, a jeszcze się za śpiewającym oglądają, przecież to nic złego?

  3. Aga pisze:

    Kobieto, coś mi się z pocztą stało a chciałam o to nawilżenie dopytać😉 naprawdę nie można tego tutaj podać, może jakoś letko zakamuflować🙏

  4. nifka pisze:

    No, i koniec – cały dom będzie teraz słuchał mojej interpretacji ;)

  5. Gosia pisze:

    I ja uwielbiam Turnaua i Sikorowskiego. :)

    • aurora vulgaris pisze:

      Do czasu opisanej tu podróży do Bułgarii ( i z powrotem ) i ja lubiłam ich obu, osobno i w duecie. Od tamtej pory jednak, zdecydowanie i konsekwentnie unikam. Clip obejrzałam przy wyłączonej fonii. Intrygujący ;D

  6. jadwiga pisze:

    Taka właśnie jest młodość i po to ona jest!

