Wesołych Świąt w niewesołych czasach.

Czekam na Święta by zrealizować mój Wielki Świąteczny Plan:
Wigilia u brata, nasycenie świateczną atmosferą,
zaliczenie paru morderczych myśli,
bo z powodu mojej przesyconej retoryką PiSlamu mamy bez polityki pewnie się nie obejdzie (zakaz rozmów o polityce pod groźbą kary 50 zł będzie aż krzyczał spod opłatka, ale ewangeli-piso-zacja głupszej części rodziny jest dla matki misją, realizowaną z prawdziwą pasją, niedostępną dla innych sfer jej życia.
Mój ojciec przesypuje się w urnie z rozpaczy  i wstydu),
potem buzi-buzi i Twierdza Dom.
Okopuję się w domu, konkretnie w łóżku,
w mojej ślicznej, angielskiej pościeli w pudrowe, różowe róże
i myślę tylko o tym, by spać do oporu, czytać,
oglądać filmy, pić ziołowe herbatki,
nałożyć maseczkę na twarz, płatki hydrożelowe pod oczy,
wejść do wanny, poleżeć w pianie w książką i lampką wina,
głaskać koty… ech… moje najukochańsze córki zabierają Karę i jadą do babci ojczystej, dając mi wolność świętowania po mojemu.
Jestem taka zmęczona rzeczywistością.
Muszę się ratować,  a nic tak dobrze nie ładuje moich baterii
jak dolce far niente we własnym łóżku.
Zaciągnę zasłony, wyciszę telefon,
samotność z wyboru jest rzadko dla mnie dostępnym luksusem .

Najlepszych Świąt kochani, o ile ktoś mnie jeszcze czyta:)
Pewnie będą to burzliwe i trudne dla wielu Święta, PiS z Dudą o to zadbali.
Dlatego nie dajemy się, nie dajemy!
Bo moc jest z nami!
Wszystko mija nawet najdłuższa żmija.
(Lec).
Li.

21 odpowiedzi na „Wesołych Świąt w niewesołych czasach.

  1. redmercedes pisze:

    Ja czytam.
    Wesolych, Li

  2. Czytają, czytają. Wszystkiego dobrego, Pozdrawiam

  3. aniam11 pisze:

    Miej takie święta, jakich potrzebujesz, kochana!

  4. Basia pisze:

    Czytamy i codziennie zaglądamy czy jest coś nowego. Spokojnych Świąt. Basia

  5. Krystyna pisze:

    Jakby dawna Li wróciła. Jeszcze tylko trochę złotego pudru i można udawać, że nie ma PiS-u ani Dudy…
    Pozdrawiam świątecznie!

  6. Sisi pisze:

    Ano się nie dajemy. Matko, jest tak straszliwie, że nawet moj ojciec się nawrócił i został zażartym wodzem naczelnika-słońca narodu… Moze i dla Twej Matuli jest nadzieja…
    Całuje Cię Moni świątecznie. Aaaa… Jak znam życie to na dopplerze nie byłaś!
    Niech Ci się darzy kochana.

  7. JK pisze:

    Wesołych i spokojnych Świąt życzę

  8. Beem pisze:

    Kochana, czytamy, jak tylko się coś ukaże, czyli rzadko. Ale chętnie. Miłych relaksujących Świąt życzę, nie słuchaj nikogo i niczego o „polityce”. Jakie plusy ktokolwiek dostrzega w realu, ech. Trzymaj się! I odezwij czasem,

  9. Aga pisze:

    Wesołych Świąt Li:)

  10. Czekam i czytam tylko nigdy nie piszę. Wszystkiego najlepszego Monika. Obiecałaś kiedyś że jak będziesz we Wrocławiu to wpadniesz do mojej restauracji Alyki, ponawiam zaproszenie, teraz będziesz miała wygodniej bo przenieśliśmy się z podwrocławskiej wsi do Sky Tower. Jeszcze raz najlepszego :) Basia

  11. Paulina pisze:

    Ja na przykład czytam, niespodzianie. I życzę wybyczenia się świątecznego i odpoczynku. Szczęśliwych Świąt.

  12. Basia pisze:

    Myślę, ze już realizujesz swoje świąteczne plany, więc życzę, żeby się spełniło i dobrze działo:) Czytam i czekam zawsze!

  13. Sabina pisze:

    Ja też czytam:) zazdroszczę tych planów byczenia się, bo mam w domu dwójkę szkrabów i nawet filmu nie mogę obejrzeć.
    A w ogóle chciałabym dodać, że jest Pani świetną, mądrą babką:)
    Dobrych Świąt!!!

  14. Renata pisze:

    Oczywiscie, ze czytam. Nawet z utesknieniem wypatruje nowego wpisu. Wszystkiego dobrego!

  15. ewarub pisze:

    Cudowny plan świąteczny! Mam nadzieję, że się spełnił :-)

  16. Joanna pisze:

    Jak najbardziej czytam.
    Nie odzywałam się do tej pory,ale pomyślałam,że jeśli Ktoś jest tak podobnie myślącą osobą to potrzebuje odzewu.
    Trzymaj się ciepło

  17. Li pisze:

    No i normalnie się wzruszyłam. Dziękuję!
    I Wam wszystkiego dobrego!

  18. patrasova pisze:

    ha! jakbym o sobie czytała! wszystko się zgadza – mama – główny orędownik pisu, babcia prawie 100 lat – największy specjalista w kraju od aborcji i in vitro;), luksus samotności, drugi dzień świąt pod kocykiem z ponczem własnej roboty i książką, to lubię!
    Całuję zatem poświątecznie!

  19. statler waldorf pisze:

    Można powiedzieć, że jesteś kobietą idealną – odzywasz się tylko od święta.

Skomentuj

