Gdy strach ograniczał, a konieczność wymusiła…

Nocny powrót z Olsztyna obfitował w dramatyczne wydarzenia-
kierowca poczuł się źle i w połowie drogi stanęłam oko w oko
z koniecznością poprowadzenia auta
z automatyczną skrzynią biegów.
Pierwszy raz w życiu!
Wsiadłam, przeżegnałam się, ruszyłam i zakochałam.
(Następne auto- tylko z automatem!).

Soboty nie pamiętam.
Zgodnie ze złożonym publicznie oświadczeniem prawdopodobnie nie wyszłam z łóżka.
(Były to imieniny Agnieszki, ale Guśka podeszła do sprawy ze zrozumieniem).

Z kronikarskiego obowiązku nadmienię, że zauroczył mnie olsztyński Rynek.
Oraz ta restauracja.

I co wynika z tej notki?
Otóż: nikt nigdy nie mógł mnie namówić
na prowadzenie auta z automatem.
Kierowałam się irracjonalnym lękiem, że pomylę hamulec z gazem,
że to, że sio…
Ależ nic bardziej błędnego i nic bardziej prostszego.
Tyle lat tkwiłam w przekonaniu, że nie potrafię,
że to jest trudne, że …
ech… wystarczyło spróbować.
I lęki pokonane.
Jakie to było proste.

Aż jest mi wstyd za siebie.
(A ile takich lęków tkwi w człowieku).
Wystarczyło tylko odizolować lewą nogę:)
Li.

9 odpowiedzi na „Gdy strach ograniczał, a konieczność wymusiła…

  1. redmercedes pisze:

    a teraz testowane sa takie z automatycznym kierowca :-)

    • Li pisze:

      I co jakiś czas jest wielkie bum.
      Jednak co człowiek, to człowiek.
      A ja uwielbiam prowadzić, a teraz podwójnie:)

  2. marula pisze:

    Mam kolejnego już automata, tym razem prosto z USA ( dla Amerykańców manualna skrzynia biegów jest za trudna, hehehe) i nie wyobrazam sobie życia z manualką i ciągłym chechłaniem przy biegach.
    Zycie staje się łatwe!

  3. A. pisze:

    Ja ostatnio musiałam się przesiąść w odwrotnym kierunku, i to dopiero był ból. Restauracja chyba w miejscu dawnej Różanej, mojej ulubionej. Oby następczyni była godna. Nie byłam już lata w Olsztynie, ale jest forever in my heart :-) https://www.youtube.com/watch?v=NFnIuBB9YAo

    • 123cathy pisze:

      Ta restauracja jest w miejscu Pepperoni, w miejscu Różanej jest obecnie Czeska Karczma. To tak na marginesie :) Prawie przy rynku ,niczego sobie -,Apartament na Starówce -zapewni miły kąt- jakby co :)

  4. patrasova pisze:

    ale co robić z tą wolną ręką???;)))

    • statler waldorf pisze:

      Wolną rękę położyć na kierownicy, a wolną nogę najlepiej odkręcić i położyć gdzieś pod ręką.

  5. patrasova pisze:

    no tak, i celebrować te wolne kończyny, coś w końcu jest wolne!

  6. magdak pisze:

    bedas zmuszona do przesiadki z manuala na automat, w poplochu goooglalam kolejnosc pedalow, podczas gdy wlascicielka ladowala bagaznik.Brak tego jednego tak mnie zmylil :D

Skomentuj

