Kilka godzin pod innym niebem, a ile wolności!

A jednak można niespodziewanie wyluzować,
chwilowo zapomnieć i się zapomnieć.
Zaczęły się ferie i moja Młodsza zabukowała sobie tydzień w Białce.
Tylko z koleżanką.
Trzeba było towarzystwo tam zawieźć razem z walizkami,
których ciężar sugerował wręcz przeprowadzkę.
Zabrałam też matkę koleżanki dla raźności,
bo zmęczenie dawało mi się we znaki,
dość powiedzieć, że w tym dniu zrobiłam już 300 km,
a nie jestem niestety ze stali, a z krwi i kości.
(Smog pojechał z nami, a w Nowym Targu było go jeszcze więcej,
co się dzieje z tym krajem?
Głębiej odetchnęłam w Białce, ale to też nie było
krystalicznie czyste górskie powietrze).
Pensjonat samodzielnie przez dziewczyny wybrany
okazał się przyzwoity,
właściciel bez dystansu i niezwykle pomocny,
niespodziewanie obiecał mi codziennie zawozić dziewczyny na stok,
na co wpływ niewątpliwie miała połączona siła rażenia ich urody, haha.
Poszłyśmy sobie na kolację do Litworowego Stawu,
a tam w klasycznej dla ceprów atmosferze góralskiej knajpy,
przy skrzypeckach, szumie góralskich spódnic,
tłumu ludzi, hałasu i świec na stole, poczułam się jak na wakacjach,
niespodziewanie zrelaksowałam jak po całym dniu na stoku,
i wróciłam w nocy do Krakowa tak zadowolona,
jakbym naprawdę wracała z wakacji.
Szczęście to jednak rzeczywiście stan umysłu.

Mam tydzień wolnego od dziecka i nie zawaham się go użyć.
Li.

2 odpowiedzi na „Kilka godzin pod innym niebem, a ile wolności!

  1. elw pisze:

    Hulaj ile wlezie, choćby to było leżenie i głaskanie kota :).
    A może nie dokończyłaś robić „nic” ???

    • Li pisze:

      Na razie przywalona ilością pracy, wzdycham nad marnością mojego żywota.

      Już mi przeszedł wczorajszy relaks.

Skomentuj

